mia-

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Mia - 10 januari 2011 18:23

I-I-I-I’ve had
The time of my li-i-ife
And I’ve never felt this way before-fore
And I swear-wear
This is tru-u-ue


Sjunger och dansar runt här hemma. Full av energi!


Hua vad jag kämpar på. Börjar komma på så mycket saker jag vill göra när jag har lyckats komma ner i mer normal vikt. Jag har ju hela livet framför mig.

Finns så otroligt mycket mer att göra när man inte bär omkring på massa extra kilon.

Känner mig piggare än aldrig förr. Har mycket mer energi både hemma på träning och på jobbet.

Ser fram emot att göra massa kul nu i vår.


Har en plan nu för vad jag ska göra när jag nått mitt första del mål.

25kg Då ska jag fixa till mig, färga håret kanske klippa mig, fixa riktgt snygga kläder. Sedan ska jag bli fottad. För att riktigt komma ihåg kännslan att klara ett sådant enormt jobb som det är.

Sedan blir det en runda på stan. Tänkte faktisk göra något så ovanligt som att gå ut på krogen en sväng. Jag går ju typ aldrig ut. Men nu fan ska jag ut och festa loss lite... Någon som vill med?


Längtar dit.


Men mentalt känner jag mig inte riktigt med än. Det har gått så fort. Det är en otrolig kännsla, men jag hänger inte riktigt med. Tur är nästan det. Kommer att bli så mycket svårare när det stannar upp. För det kommer. Ska ställa mig på vågen i morgon.

Får se vad det kommer att stå. Är lite nervös. Har inte tränat så mycket denna vecka. Bara ett pass på en hel vecka.

Men nu har Flis börjat skolan igen så nu ska det väl bli lättare att komma iväg på fm.

Jag hade 7 kilo kvar förra veckan. Vill ta dessa 7 kilo på en månad. Det ska jag fan klara.... om jag så fan ska ut o springa på nätterna så ska det gå!!!!!!!


Jag tror att jag chockade stackars barnet här om dagen då jag faktiskt kunde springa ifrån henne haha... det hade hon inte väntat sig. Lekte även draghäst och drog Flis runt i pulkan joggandes.... och jag klarade det... helt sjukt.


Längtar tills snön försvinner och jag kan ge mig ut i spåret. Är nyfiken på hur det kommer att gå. Har en del spring i benen som vill komma ut.

Har en pirrig känsla i kroppen nästan som att vara nykär. Hur är det möjligt?

Känner att detta är allt jag lever och andas för jusst nu. Jag har inte tid eller energi på något annat. det tar upp hela mitt liv. Så mina vänner ursäkta mig. Men jag kommer nog att vara knäpp ett tag. Hoppas att ni har förståelse för detta. Jag har börjat ett nytt liv. Och ni alla är med från början. Love you all


Har ju även ett otroligt stöd av mina nära och kära. Min mamma stöttar mig verkligen, där känner jag verkligen att jag har henne i ryggen. Hon blir minsst lika glad som jag när jag ringer och bertättar hur det går.

Har även underbara arbetskamrater som stöttar mig i min kamp. Nu ska jag bara se till att få med mig några fler i mina bravader.


Oj oj hade tydligen mycket att skriva av mig idag... Men inga resultat. Ska ju ställa mig på vågen i morgon. Då kommer en uppdatering.


Spännig och nerver... känns som att jag är med i BL och sla upp på vågen för hela världen att se... Måtte de ha gett lite resultat iallafall...


Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards